20.03.2011

Targi Creativa w Brukseli

Przez ostatnie 4 dni odbywały się w Brukseli targi Creativa  przeznaczone dla miłośników wszelkich prac ręcznych: patchworku, robótek na drutach, mozaiki, malarstwa, biżuterii, filcu, scrapbookingu, haftu krzyżykowego, sztuki kulinarnej, dekoracji stołu, decupage'u i wielu innych. Wśród wystawców były głównie specjalistyczne sklepy z artykułami potrzebnymi w typach rękodzieła. Oprócz oglądania i zrobienia zakupów, można było skorzystać również z możliwości popracowania i podszkolenia się u specjalistów w tzw. ateliers.

Bardzo cieszę się, ze udało mi się tam dotrzeć i to wszystko zobaczyć :-) Rok temu niestety nie mogłam, a i tegoroczna wizyta stała pod wielkim znakiem zapytania właściwie do ostatniego momentu. Cieszę się tym bardziej, że na targach zakupiłam sporo fajnych rzeczy, ale o tym za chwilkę ;-)

A to kilka zdjęć z targów:
 






















A poniżej zakupy :-)
Są wśród nich: maszynka Cuttlebug, nitownik Fiskars, 21 arkuszy papieru, kwiatki, wstążki, stemple, tusze, foldery do embossingu, wykrojniki i kilka innych drobiazgów.




















Od razu wypróbowałam możliwości mojej nowej maszynki :-)
Pięknie wytłacza i wycina :-)
(Zdjęcie specjalnie zrobiłam nieco ciemne, żeby było widać wytłoczenia).

8 komentarzy:

monia pisze...

Wow jakie bogate zakupy :)

vairatka pisze...

Eh, szczęściara... A jakie tam piękne patchworki!!! I te bele materiałów...
Cudne zakupki :)

elziutka pisze...

super ta maszynka :)

rudlis pisze...

Takie targi to wspaniałe miejsce na poznanie nowych technik. Daje wiele inspiracji :)

MOLLIK pisze...

musiało być niesamowicie na takich targach! zakupy też udane :)

anenia pisze...

oooo i to się nazywa wystawa z prawdziwego zdarzenia :-) zazdroszczę bo jednak u nas to była katastrofa
no i poszalałaś zakupowo :-)

Gabrysia pisze...

Niesamowicie te targi wyglądają. Ja za trzy dni lece do Madrytu i juz nie mogę się doczekać wycieczki po pasmanteriach :)

Asia-majstruje pisze...

Tak musi wyglądać raj.. Przynajmniej ten papierniczo-pasmanteryjno-tkaninowy :)