16.03.2012

Targi Creativa w Brukseli

W dniach od 15 do 18 marca 2012 w jednej z hal Expo w Brukseli odbywają się targi Creativa poświęcone wielu formom rękodzieła. To świetna okazja by znaleźć inspiracje, wziąć udział w warsztatach i zrobić zakupy ;-). To ostatnie jest szczególnie istotne, zwłaszcza jeśli chodzi o scrapbooking, ponieważ w Belgii działa niewiele sklepów oferujących "scrapbookingowe" produkty. A na sklep internetowy z prawdziwego zdarzenia jeszcze się nie natknęłam.

W tym roku  wybrałam się na pierwszy dzień targów. Miałam bardzo mało czasu, więc odwiedzałam właściwie wyłącznie stoiska scrapbookingowe. A oto efekt zakupów :-) :
















Niestety tym razem z braku czasu nie zrobiłam żadnego zdjęcia wnętrza hali targowej. Zainteresowanych odsyłam do zdjęć wykonanych w zeszłym roku.
Jedyne zdjęcie z wczoraj to:


















W tle znajduje się Atomium stojące w pobliżu hal Expo.

1 komentarz:

MILA25 pisze...

Piękne zakupy :)
Te foldery do wytłaczania chętnie bym przygarnęła .
Pozdrawiam wiosennie Mili