4.12.2013

Folkowa księga weselna i podziękowania

Dziś chciałabym pokazać coś, czego u mnie jeszcze nie było, tak jeśli chodzi o format, jak i tematykę ;)

Moja bliska znajoma za kilka miesięcy stanie na ślubnym kobiercu i poprosiła mnie o wykonanie księgi na wpisy gości weselnych. Początkowo księga miała być po prostu elegancka w tonacji ecru. Jednak w miarę upływu czasu i coraz głebszego rozpatrywania tematu doszłysmy do wniosku, że nawiążemy stylem księgi do zaproszeń, które już zostały gościom rozdane, a które miały folkowe akcenty w postaci łowickich wycinanek ;) Tematyka dosyć oryginalna, ale z pomocą przyszły nam przepiękne papiery GoScrap z kolekcji Polsh Folk :D
Bardzo pomocni byli tez Wycinankowcy, którzy zaprojektowali i wycięli na specjalne życzenie imiona Pary Młodej oraz datę ślubu. Pozostałe tekturki również pochodzą z Wycinanka.net.

W efekcie księga z eleganckiego projektu przerodziła się w radosną, żywą, optymistyczną i pełną wigoru, hej!! ;)






Do księgi będzie jeszcze pudełko, ale nad nim dopiero pracuję ;)

Gotowe są za to podziekowania dla gości weselnych, o których kiedyś wspominałam. Całe 120 sztuk! :D
Są to kartki formatu A6 złożone na 3 z nałożoną obwolutą ozdobioną grafikami od Janet.


Mam nadzieję, że Parze Młodej oraz gościom księga i podziękowania się spodobają :)
 
Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

... pisze...

Jeszcze raz pięknie dziękuję za cudowną księgę!!!!!!!!!!!

wiola_c pisze...

Idealnie dopasowałyście księgę do podziękowań. Świetnie wszytko wyszło. Śliczne, radosne i z przytupem. ;)

chanya13 pisze...

Mi się tam ta wersja podoba - optymistyczna i radosna. Co do podziękowań - to ilośc mnie przeraziła ;) Pozdrawiam

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Łał, super! Taka inna :) A te podziękowania - szacun :) A jak udało Ci się sfotografować taką furę kartek jednocześnie?

mapowska pisze...

Dzięki :)
Asikazj, z daleka ;)

Arleta pisze...

niesamowita praca

Chimera pisze...

Wooow, świetna!! Bardzo mi się podoba :)

mosia pisze...

rewelacyjne!
strasznie mi się podobają.

Cudaczek pisze...

Niesamowita!