22.02.2014

Gościnnie w digi-scrap.pl

Jest mi niezmiernie miło gościć dziś na blogu digi-scrap.pl :).

W celu przygotowania swojej pracy mogłam wybrać dowolny digi-stempelek dostępny w sklepiku. Jako że już od pewnego czasu kusił mnie stempel Klaudii "Zaczarowany Domek" , to on znalazł się na zaprezentowanej kartce :)

Dodałam do niego tylko Tildę, trochę trawy i trójwymiarowa kartka gotowa ;)
Stemple pokolorowałam Promarkerami.






I jeszcze pochwalę się ślicznym banerkiem :)



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego sobotniego popołudnia :)

11 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Wspaniale!! :) Uwielbiam Tildy w Twoim wydaniu :D A jak Ty zrobiłaś tę trawę? :D

Karola B pisze...

śliczna !

mapowska pisze...

Dziękuję bardzo :)

Młoda Kobieto, trawa wycięta została wykrojnikiem joy: http://www.franticstamper.com/assets/images/products/joy%20dies/ec-die-60020137.jpg i naklejona warstwowo.

Fajny wykrojnik, bo można go równie dobrze wykorzystać do wykonania kory drzewa, np. http://mapowska.blogspot.be/2013/09/skarb-piratow.html

Cudaczek pisze...

Fantastyczna!

wiola_c pisze...

Bajkowa inspiracja. Ślicznie to wszystko pokolorowałaś. :)
Domek z Tildą świetnie do siebie pasują. :)
Gratuluję gościnnych występów :)

Chimera pisze...

Gratuluję!
Kartka jest niesamowita, robi ogromne wrażenie! Podziwiam również Twoją umiejętność kolorowania, wychodzi Ci to perfekcyjnie :)

Kasia Udalska pisze...

Dzięki za odp :* u mnie niestety odpada - obiecałam sobie, że nie kupię żadnych nowych wykrojników, póki nie zacznę częściej używać tych, które już mam ;-)

Bea pisze...

Powiem tak - kolorujesz bajecznie, a w ogóle to masz mega rękę to takich bajkowych ślicznych kartek! :) pozdrawiam!

krystynas pisze...

Bardzo efektowna forma kartki -karteczka przepiękna.

Barbara pisze...

Ale cudna,jakoś skojarzyła mi się z "Jasiem i Małgosią",mimo ,że domek nie jest z piernika :)

Anonimowy pisze...

Jejku jaka piękna ta Tilda jest cudownie pokolorowana ale jesteś zdolniacha:)