26.06.2014

First attempt at decoupage

Dziś tytuł wyjątkowy, bo i post wyjątkowy ;)
A to z okazji pierwszych warsztatów na żywo, w których miałam okazję uczestniczyć! :)

Kilka dni temu mieliśmy w pracy (stąd tytuł postu po angielsku, gdyż tym jezykiem w pracy się posługuję) dzień integracyjny, w którym jednym z elementów były zajęcia w podgrupach. Do wyboru były różnego typu spacery po lesie z przewodnikami, Nordic Walking, przejażdżki rowerowe, itp. Były też zajęcia bardziej stacjonarne. Ja wybrałam aktywność zatytułowaną dosyć znajomo, a mianowicie "Craft" ;)
Podczas warsztatów prowadzonych przez jedną z naszych koleżanek zapoznaliśmy się z nową dla mnie techniką decoupage i ozdobiliśmy małe zamykane pudełka.

Skrzyneczki były już wcześniej przygotowane. Drewno zostało pomalowane na biało, także od razu można było przejść do etapu wyboru wzorów chusteczek i ozdabiania :)

fot. Maja Mikosińska

Papiery, nożyczki, kleje, pędzle i inne dodatki poszły w ruch.

fot. Maja Mikosińska

fot. Maja Mikosińska

Ostatecznie wyszło mi coś takiego:






Jak na pierwszy raz wydaje mi się, że całkiem nieźle :) W każdym razie skrzyneczka przypadła domownikom do gustu i już znalazła swoje przeznaczenie ;).

Sam decoupage bardzo mi sie spodobał, więc może niebawem jeszcze coś pojawi się u mnie w tej technice.

Być może prowadząca warsztaty trafi do tego postu, więc z tego miejsca również chciałam bardzo podziękować za świetne warsztaty, przygotowanie wszystkiego i pokazanie swojej pasji szerszemu gronu :)

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

wiola_c pisze...

Wyszło pięknie. :)
Ile talentów w Tobie drzemie!!!!:)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Piękna skrzyneczka :)

Mój świat kolorów pisze...

Tak, decoupage to naprawdę świetna sprawa. Wsiąkłam w to bez reszty, a daje mnóstwo możliwości. Twoje pudełko jest śliczne, a dodatkowym atutem jest ten papierowy kwiatek.Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Rewelacja nie pomyślałabym że to Twój pierwszy raz:)
bardzo ładnie Ci wyszło nie zostawiaj tylko twórz kolejną rzecz:)

witaminka pisze...

piękna skrzyneczka, czemu u mnie nie ma takich warsztatów :(

Shirohana pisze...

Bardzo udany decoupageowy debiut, tak trzymaj:)!

kraftowa-em pisze...

To naprawdę debiut?? Wspaniały! Gratuluję. Nie przestawaj :-)

Unknown pisze...

No jak widać, co weźmiesz w swoje łapki, uczynisz pięknym :)) Przecudne pudełeczko, jak wszystkie Twoje prace! Widać że nie ma dla Ciebie kreatywnych barier :)