23.06.2014

Gościnnie w PWC

Dziś (a właściwie patrząc na zegarek to już wczoraj) miałam okazję gościnnie zaprojektować pracę do wyzwania opublikowanego na blogu Projektu Wagi Ciężkiej.

Temat od razu skojarzył mi się z pracą dla małej dziewczynki, ponieważ wymagane jest użycie koloru różowego oraz czegoś błyszczącego. I tak powstała poniższa karteczka:




Kubusia Puchatka od Janet umieściłam na papierach z najnowszej kolekcji Galerii Papieru "Świeżo malowane". Do tego dodałam napis z Lemonade. Błyszczące elementy to oczywiście 3 różowe kryształki, ale także 4 papierowe motylki, które pokryłam perłową bezbarwną mgiełką 13arts. Szkoda, że nie udało mi sie na zdjęciach uchwycić tego połysku.

Bardzo dziękuję zaspołowi PWC za zaproszenie :)

7 komentarzy:

mosia pisze...

piękna kartka! dziękujemy!

wiola_c pisze...

Śliczna i bardzo dziecięca, a do tego świetne przeszycia. :)

krystynas pisze...

Przepiękna dziecięca kartka

Anonimowy pisze...

przesłodka i bardzo urocza karteczka;)

Chimera pisze...

Bardzo urocza karteczka :)

witaminka pisze...

cudna karteczka z ukochanym misiem większości dzieciaczków:)

Unknown pisze...

Prześliczna :)