20.06.2014

Lift NIEkartkowy Scrapgangu

Witam serdecznie,

Dziś znów kolej na scrap (chyba spodobało mi się to LOsowanie ;)). Tym razem jest to lift genialnej pracy Kasi Bogatko wykonany w ramach najnowszego wyzwania Scrapgangu.

Początkowo oprawiłam zdjęcie wschodu słońca w górach, ale po konsultacjach rodzinnych padł werdykt, żeby zdjęcie wymienić na takie, na którym znajowałby się ktoś, ktokolwiek, jakiś osobnik, tak żeby było ciekawiej ;)
No i tym sposobem stałam się bohaterką własnego scrapa ;)




Wykorzystałam papiery może niezbyt typowe, jeśli chodzi o góry. Jest to morska kolekcja Lemonade - At the seaside ;) Do tego dodałam kilka mediów 13arts: gesso, pastę modelującą i białą mgiełkę kredową.
Napis-tekturkę z Wycinanki spsikałam natomiast mgiełką czarną i ciemnobrązową.

Na koniec wkleję jeszcze przepiękną i oryginalną pracę Kasi, jako zachętę do wzięcia udziału w wyzwaniu:


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

4 komentarze:

Chimera pisze...

Podziwiam! Wyszedł rewelacyjnie :)

Anonimowy pisze...

Rewelacja, wspaniały efekt:)
Gratuluje:)

wiola_c pisze...

Nie ma to jak Twoje zdolne raczki, wyczarowały śliczny lift. Fajnie jest oglądać takie zdjęcie w pięknej oprawie. A przy okazji dowiadujemy się o Tobie czegoś nowego :)
Pozdrawiam

Olga Gibas pisze...

Jest fenomenalny! Nie wiem, jak prezentował się ze zdjęciem zachodu, ale w wersji finalnej jest świetny! :)