02.06.2014

Męska rzecz

Męskie prace nie należą do najłatwiejszych. Mnie na przykład trudno jest zrezygnować z kwiatków, koronek, falbanek, czy kobiecych lub dziecięcych kolorów.
Ale od czego są wyzwania? ;)

Dziś po raz drugi chciałabym zaprosić Was na wyzwanie, tym razem do ScrapCafe, gdzie wykonujemy pracę dla mężczyzny w męskich kolorach i z typowo męskimi dodatkami.

Od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł wykonania męskiego portfela, nadarzyła się więc okazja ;)
Przed przystąpieniem do pracy przejrzałam dziesiątki zdjęć rzeczywistych skórzanych portfeli, żeby zorientować się, co taki portfel może mieć w środku ;)

Na tapetę wzięłam papiery kupione już ponad rok temu na brukselskich targach Creativa - kolekcja "Steampunk" Atilolou. Pierwszy raz miałam do czynienia z tym stylem, ale całkiem przypadł mi do gustu ;)

A portfel wyszedł następująco:


Wewnątrz znalazło się sporo kieszonek na karty płatnicze i banknoty, a także zamykana kieszonka na bilon i okienko z folijką na zdjęcia ukochanych osób (tutaj w roli głównej moja Mama z czasów studenckich ;)).






Lewa klapka jest otwierana, a za nią kryje się miejsce do wpisania życzeń.




Całość jest obficie przeszywana, a także spsikana mgiełkami (13arts:, , i ), zaopatrzona w męskie trybiki i ćwieki-śrubki.

Portfel zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe - kolory: ciemny brąz, czarny i niebieski, a także sznurek i zegar (myślę, że wyraźnie widać kilka zegarów obecnych na wykorzystanym papierze).
I also enter the card into the challenge at SanDee & amelie's Steampunk Challenges - shades of gray, blue and rust.


Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

twiglet pisze...

Genialny!

Anna T pisze...

Śliczny portfel :) Wygląda jak prawdziwy :) Piękne przeszycia i kolory, podziwiam cierpliwość i dopracowanie wszystkich szczegółów :)

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Jest obłędny. Zachwycam się każdym szczegółem, jest niezwykle dopracowany. :)

Młoda Kobieta pisze...

Czad!!! Poszalałaś :) Jest doskonały, idealny w każdym calu, ja nie wiem, jak można robić takie przemyślane, piękne prace, chciałabym tak potrafić!

krystynas pisze...

Portfel wyszedł genialnie - te kieszonki, przegródki, schowki ... całość robi wrażenie.

Chimera pisze...

Ale cudo, jest boski! Kolory mnie zachwyciły :)

mosia m. pisze...

fantastyczny portfel!!!!!

aisab pisze...

rewelacja, prawdziwy portfel męski:)

Miriam Blada pisze...

super praca taka dokładna i przemyślana... bardzo mi się podoba :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Obłędny portfel, jestem zachwycona jak perfekcyjnie przemyślałaś i zrobiłaś wszystkie detale :)

OriBella pisze...

Kapitalny portfel, profesjonalny, podziwiam i czoła chylę:)

Beata oln pisze...

Jest tak świetny, że aż trudno napisać tu coś oryginalnego. Wygląda jak prawdziwy, a te wszystki detale i zakamarki... no rewelacja!!!

Shirohana pisze...

Wooow, genialny!

Kinga Bednarz pisze...

córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat papieru :) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

die amelie pisze...

What a stunning make! LOVE LOVE LOVE this!
Thank you so much for sharing your wonderful creation with us at SASPC!

Claudia x

Sylwia-eR pisze...

Dla mnie,a pewnie dla wielu jeszcze to jest ..Bomba...Wspaniała praca- jestem pod wielkim wrażeniem...

Klaudia/Kszp pisze...

wow, rewelacja!! :)

Brigitte pisze...

Wow !!! it's beautiful !
thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenges.
Coutureuse

shraddha pisze...

fantastyczny pomysł i wykonanie!!
ilość szczegółów, kieszonek, detali - wprost powala!! :)
dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

Aka pisze...

Fantastyczny! Pokłony :)

Made by Aisia pisze...

Zachwyca!

Little Artbee pisze...

Very good looking your map. Very artful creation.
Greetings
Sabine

Maura pisze...

This is SO cool! Love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...