2.06.2014

Męska rzecz

Męskie prace nie należą do najłatwiejszych. Mnie na przykład trudno jest zrezygnować z kwiatków, koronek, falbanek, czy kobiecych lub dziecięcych kolorów.
Ale od czego są wyzwania? ;)

Dziś po raz drugi chciałabym zaprosić Was na wyzwanie, tym razem do ScrapCafe, gdzie wykonujemy pracę dla mężczyzny w męskich kolorach i z typowo męskimi dodatkami.

Od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł wykonania męskiego portfela, nadarzyła się więc okazja ;)
Przed przystąpieniem do pracy przejrzałam dziesiątki zdjęć rzeczywistych skórzanych portfeli, żeby zorientować się, co taki portfel może mieć w środku ;)

Na tapetę wzięłam papiery kupione już ponad rok temu na brukselskich targach Creativa - kolekcja "Steampunk" Atilolou. Pierwszy raz miałam do czynienia z tym stylem, ale całkiem przypadł mi do gustu ;)

A portfel wyszedł następująco:


Wewnątrz znalazło się sporo kieszonek na karty płatnicze i banknoty, a także zamykana kieszonka na bilon i okienko z folijką na zdjęcia ukochanych osób (tutaj w roli głównej moja Mama z czasów studenckich ;)).






Lewa klapka jest otwierana, a za nią kryje się miejsce do wpisania życzeń.




Całość jest obficie przeszywana, a także spsikana mgiełkami (13arts:, , i ), zaopatrzona w męskie trybiki i ćwieki-śrubki.

Portfel zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe - kolory: ciemny brąz, czarny i niebieski, a także sznurek i zegar (myślę, że wyraźnie widać kilka zegarów obecnych na wykorzystanym papierze).
I also enter the card into the challenge at SanDee & amelie's Steampunk Challenges - shades of gray, blue and rust.


Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

twiglet pisze...

Genialny!

AnnaT pisze...

Śliczny portfel :) Wygląda jak prawdziwy :) Piękne przeszycia i kolory, podziwiam cierpliwość i dopracowanie wszystkich szczegółów :)

wiola_c pisze...

Jest obłędny. Zachwycam się każdym szczegółem, jest niezwykle dopracowany. :)

Kasia Udalska pisze...

Czad!!! Poszalałaś :) Jest doskonały, idealny w każdym calu, ja nie wiem, jak można robić takie przemyślane, piękne prace, chciałabym tak potrafić!

krystynas pisze...

Portfel wyszedł genialnie - te kieszonki, przegródki, schowki ... całość robi wrażenie.

Chimera pisze...

Ale cudo, jest boski! Kolory mnie zachwyciły :)

mosia pisze...

fantastyczny portfel!!!!!

Anonimowy pisze...

rewelacja, prawdziwy portfel męski:)

Miriamart pisze...

super praca taka dokładna i przemyślana... bardzo mi się podoba :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Obłędny portfel, jestem zachwycona jak perfekcyjnie przemyślałaś i zrobiłaś wszystkie detale :)

OriBella pisze...

Kapitalny portfel, profesjonalny, podziwiam i czoła chylę:)

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Jest tak świetny, że aż trudno napisać tu coś oryginalnego. Wygląda jak prawdziwy, a te wszystki detale i zakamarki... no rewelacja!!!

Shirohana pisze...

Wooow, genialny!

kigabet vel Ki pisze...

córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat papieru :) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

Claudia N. pisze...

What a stunning make! LOVE LOVE LOVE this!
Thank you so much for sharing your wonderful creation with us at SASPC!

Claudia x

Sylwia-eR pisze...

Dla mnie,a pewnie dla wielu jeszcze to jest ..Bomba...Wspaniała praca- jestem pod wielkim wrażeniem...

Klaudia/Kszp pisze...

wow, rewelacja!! :)

Brigitte pisze...

Wow !!! it's beautiful !
thank you for your participation at Sandee & Amelie steampunk challenges.
Coutureuse

Shraddha pisze...

fantastyczny pomysł i wykonanie!!
ilość szczegółów, kieszonek, detali - wprost powala!! :)
dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

Aka pisze...

Fantastyczny! Pokłony :)

Made by Aisia pisze...

Zachwyca!

Little Artbee pisze...

Very good looking your map. Very artful creation.
Greetings
Sabine

Maura pisze...

This is SO cool! Love it!