30.06.2014

W gościnie na blogu Przyda-sie.pl

Witam poniedziałkowo!

Początek tygodnia nie musi być zły. Dla mnie zaczął się bardzo pozytywnie, ponieważ mam dziś okazję gościć na blogu sklepu Przyda-sie.pl :) Jest to nagroda za zwycięstwo w wyzwaniu majowym.

Mamy końcówkę czerwca, czas zacząć intensywnie myśleć o wakacjach. My wybierzemy się nad morze, stąd pomysł na inspiracyjne kartki. Są bardzo morskie i bardzo "pirackie" ;)
Wykonałam je na bazie papierów z kolekcji Morskie opowiści z Magicznej Kartki. Głównym ich elementem są stemple (ten i ten) kolorowane Promarkerami. Do tego dodałam kilka wycinanek z wykrojników, gazę, ćwiek, sznurek, zawieszkę i kartki gotowe :)






Kartki zgłaszam na wyzwanie w Galerii Rae - P jak... - W moim przypadku jest to P jak PIRACI ;)

Miłego tygodnia! :)

9 komentarzy:

witaminka pisze...

prześwietne karteluchy, nie mogę oczu oderwać

mosia pisze...

superowe karteczki!

Chimera pisze...

Świetnie uchwyciłaś morskie klimaty, śliczne kartki :)

Anonimowy pisze...

Wspaniałe cudowne karteluszki takie letnie i wakacyjne:)

krystynas pisze...

Wspaniały morski klimat, karteczki przepiękne.

wiola_c pisze...

Piękne morskie opowieści. Cudne karteczki i stempelki rewelacyjnie pokolorowane. :)

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

super energetyczne karteczki, aż nad morze się chce :)

chanya13 pisze...

urocze są, sama nie wiem która bardziej mi się podoba

Ewa S. pisze...

Ależ fantastyczne - rewelacyjnie skomponowane!!!