17.08.2014

Pierwsza kartka typu pop-up box

Witam na końcówce weekendu,

Na mnie w końcu również przyszedł czas zmierzenia się z coraz popularniejszą formą kartki, tzw. pop-up boxem. Pudełeczko bardzo mi się spodobało, ponieważ w przeciwieństwie do tradycyjnego exloding boxa, można je złożyć na płasko i wręczyć w kopercie :)

Swoje prace najczęściej robię z zestawów papierów. Wtedy wiem, że wszystkie arkusze do siebie pasują, a mając pod ręką dobry zestaw papierów, poza klejem i nożyczkami, nie potrzeba wiele więcej. Poniższy pop-up box wykonałam prawie w całości (poza jednym małym elementem) z papierów z kolekcji Little Darlings z Graphic45.






Pudełeczko jest inspiracją, która dziś pojawiała się na blogu sklepu ScrapCafe.

Miłego tygodnia!

13 komentarzy:

witaminka pisze...

wow świetna kartka :)

Chimera pisze...

Pięknie wyszedł ten box :)

wiola_c pisze...

RE-WE-LA-CJA :)
Śliczny, dzieciowy pop-up.

Szaneta pisze...

Przecudo!Delikatna dziecięca kolorystyka i piękne detale!
ps. Też ostatnio stwierdziłam,że najwygodniej robić z zestawu.:)

a.le kartka pisze...

Doskonałe pudełeczko!Cudne kolory, grafiki i cała kompozycja:)

Barbetka pisze...

Cudo. Dobra kobieto błagam - oświeć mnie jak się robi takie kartki - bo wszędzie szukam kursu na nią i chyba źle szukam, bo znaleźć nie mogę. Help.

mapowska pisze...

Dziękuję serdecznie :)
Barbetka, korzystałam z tego kursu: http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/popupboxcard/
Jest wersja ze zdjęciami krok po kroku i filmik :)

Jest też kurs u Hogaty: http://hogatowo.blogspot.be/2014/03/card-in-box-kurs.html

Barbetka pisze...

Super - bardzo Ci dziękuję za szybką odpowiedź - już od dłuższego czasu chciałam spróbować zrobić taka kartkę. Wypróbuję linki przy najbliższej okazji. Twoja wyszła super, a poza tym papiery ... :) Jeszcze raz dziękuję :)

Vertigo Art pisze...

śliczna jest! tyle ciepła! mnie też korci ten pop-up-box, ale jakoś nie mogę się zebrać :)

Scrap kreacje pisze...

Wyszło przepięknie :))Ja mam kursik zapisany ale nie mogę się coś zebrać :)Hmm... patrząc na takie cuda może się zmobilizuję :P :))

Agnieszka Korman pisze...

Pięknie, co tam ... perfekcyjnie!

Zaczarowana-Szkatułka pisze...

Świetna kartka też muszę spróbować

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!!!!!