3.09.2014

Kubusiowa zakładka

Codziennie wieczorem przed snem czytamy dzieciom bajki :)
Do tej pory nie używaliśmy zakładek, ale wkładaliśmy w książkę cokolwiek, żeby zaznaczyć, gdzie skończyliśmy. Wyzwanie Scrapgangu skłoniło mnie jednak do wykonania "profesjonalnej" zakładki.
Wyzwanie bajkowe, zatem na zakładce pojawił się bohater jednej z ulubionych bajek moich córeczek ;)



Zakładka wykonana jest z kolekcji "Balonik dla siostrzyczki" i "Świeżo malowane" z Galerii Papieru. Do tego dodałam trochę pasty modelującej i mgiełek: tej i tej. Grafika pochodzi od Janet.

Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

dokaem pisze...

Zakładeczka pierwsza klasa! Aż chce się czytać! :)

Stara Pracownia pisze...

Wstyd mi się przyznać, ale ja też z reguły wciskam w książkę cokolwiek, np paragon, kawałek wyrwanej kartki, bilet mi się darzyło;-) A czytam każdego dnia, pora zrobić w końcu jakąś zakładkę dla siebie;-)

wiola_c pisze...

Śliczna bajkowa zakładka do książki z bajkami, super. :)
Moje dzieci ostatnio uznały, że mamy za mało zakładek. Zdecydowanie za dużo mają książek z bajkami. ;)

Agnieszka Korman pisze...

Zakładka pierwsza klasa :)