25.02.2015

Pudełko na bransoletkę

Witam serdecznie,

Kurzy się tu niestety bardzo ostatnio, podobnie jak kurzy się w moim otoczeniu ;). Na szczęście już niedługo, może w marcu będę mogła wprowadzić się do nowego kącika scrapowego. Wtedy obiecuję, że zacznie się tu dziać o wiele więcej.

Pudełko, które za chwilę pokażę powstało w dość nietypowych okolicznościach, powiedziałabym w warunkach polowych ;) W związku z przeprowadzką wszystkie przydasie i narzędzia pochowane mam w szczelnie pozamykanych kartonach. Udało mi się na szczęście dostać do niewielkich zasobów, które wykorzystałam do ozdobienia tekturowego pudełka po śrubkach załączonych do jednej z szaf z IKEI, którą właśnie skręciłam ;)
Tym sposobem powstało opakowanie na złotą bransoletkę, który to komplet może być świetnym prezentem, może już nie walentynkowym, ale na Dzień Kobiet na pewno ;)






Kilka dni temu pudełko było inspiracją na blogu ScrapCafe.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

OriBella pisze...

Piękne, bardzo mi się podoba:)

Anonimowy pisze...

Jest bardzo eleganckie, takie dopracowane nie wiem na co bardziej bym zwróciła uwagę na pudełko czy bransoletkę:):)
Pozdrawiam serdecznie:)

wiola_c pisze...

prześliczne pudełeczko, już ono samo stanowi śliczny prezent :)