22.04.2015

Pudełko shabby chic

Witajcie,

Czasem zdarza mi się wykonać coś innego niż kartka. Dziś mam do pokazania pudełko zainspirowane i wykonane jako lift pudełka AnnyMarii, które aktualnie liftujemy w Scrapgangu (serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu). Na blogu autorki znajdziecie świetny kurs, który krok po kroku pokazuje, jak wykonać takie pudełko.

Moje pudełko otrzymało nieco inną ozdobę wieczka. Zamiast być pudełkiem na zdjęcia, przeistoczyło się w pudełko na wszelkiego rodzaju skarby małej dziewczynki ;)






Do wykonania pudełka zużyłam przepiękne papiery Authentique z kolekcji Lovely, które leżały u mnie zapomniane, gdyż wcześniej szkoda było mi ich ciąć ;) Tekturki pochodzą z Wycinanki.

Jeszcze raz gorąco zapraszam do wspólnego liftowania ze Scrapgangiem :)

Miłego dnia!

7 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Cudne pudełeczko !!!!

Agnieszka Korman pisze...

Piękne i dopracowane!

Chimera pisze...

Cudo! Twoje pudełko bardzo mnie zachwyciło. Każda dziewczynka, zarówno mała, jak i duża ;), byłaby oczarowana jego urokiem :)

Unknown pisze...

Piękne pudełeczko !!!
Wspaniałe papiery wybrałaś do niego, ale widać, że warto było je pociąć dla takiego efektu.
Pozdrawiam :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne pudełeczko!!!

Drycha pisze...

Bardzo klimatyczne!

wiola_c pisze...

śliczne. Niejedna dziewczynka chciałaby takie mieć. :D